Twitter vrea bani asa ca adopta o noua strategie

Reteaua va permite companiilor de publicitate sa targeteze utilizatorii cu preocupari relevante pentru produsele si serviciile pe care acestea le recomanda.

Metoda nu este una noua, companii ca Google sau Facebook au castigat bani frumosi din observarea preferintelor de continut pe care utilizatorii de internet il acceseaza.

twitter bird

Cei care acceseaza reteaua de socializare urmaresc postarile altor utilizatori cu interese comune.

Acesta este motivul pentru care compania vrea sa ofere publicitarilor posibilitatea de a promova produsele sau serviciile oferite, direct publicului interesat.

Kevin Weil, unul dintre directorii Twitter spune ca noua oferta va oferi companiilor posibilitatea sa atinga o audienta foarte specifica.

Cu toate acestea, analistii prognozeaza veniturile Twitter la mai putin de 300 de milioane de dolari pentru anul acesta, desi compania este evaluata la peste 8 miliarde.

Iata de ce oficialii companiei au decis sa dezvolte mai mult zona de publicitate a retelei.

De cealalta parte dezvoltatorii de software din California,protesteaza impotriva numarului in crestere de tweet-uri publicitare.

De aceea au lansat  App.net un posibil rival al Twitter care nu se bazeaza pe advertising ci pe o taxa de membru de 50 de dolari.

Autor: Bogdan Vosloban

Preluare de la The Guardian : http://www.guardian.co.uk/technology/2012/aug/30/twitter-advertisers-target-users

Anunțuri

Comentezi?

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s