Toamna se numără ofertele! Superblog 2012

 

Uitandu-mă pe catalogul de la Real cu produsele din marca proprie Designers a trebuit să mă gândesc de două ori dacă m-aş îmbrăca cu ce era prezentat acolo. Asta poate datorită faptului că pentru mine hainele au în primul rând prioritar aspectul practic. Partea de stil, fashion sau trend mă lasă cam rece.

Iniţial am vrut să zic că din toate produsele de acolo îmi plăceau doar o pereche de pantofi mai semi-sport. Aveam ciudatul sentiment că mă uit pe un catalog din Germania cu produse la a nu ştiu câta mână de second-hand.

După ce mi-am convins retina să se obişnuiască, am realizat că erau câteva piese vestimentare pe care nu aş fi refuzat să le primesc cadou.

De exemplu era o geacă neagră care părea interesantă şi în combinaţie cu pantofii de mai sus ar fi reuşit să-mi acopere câteva părţi esenţiale ale corpului.

Decizia a fost grea la pantaloni. Nu cred că îmi va face niciodată plăcere să aleg nădragii perfect potriviţi. Cu toate emoţiile astea amestecate am pus degetul pe catalog în dreptul unor blugi care păreau să vină relativ bine în combinaţie cu geaca şi pantofii deja „puşi deoparte”.

Cea mai simplă alegere a fost bluza. Una subţirică, albătruie şi gata! Eram pregătit pentru o plimbare tomnatică prin parc sau o cafea la Mall.

 

 Autor: Bogdan Vosloban

(articol creat şi înscris în competiţia SuperBlog 2012)

 

Comentezi?

