A.N.: „Nu vreau să crezi că aș fi vreo ușuratică dar în 24 de ore am fost a lui!” – Super Blog 2012

Transcript interviu cu A.N.

Reporterul: Povestiți-ne ce s-a întâmplat.

A.N.: Era o seara frumoasă de iulie și, pe vremea aia încă se mai mergea la Mamaia și puteai să ai un concediu foarte plăcut în toate stațiunile românești. Ne-am întâlnit întâmplător pe terasa hotelului la care eram cazată. Era multă lume pentru că era o petrecere, știți de-acelea cu band live și băuturi din partea casei, tot felul de jocuri… Mi-a oferit un foc. Așa am intrat în vorbă.

R: Nu știați cine era el?

A.N.: Habar n-aveam! Dacă aș fi știut, crezi că mai conta? A fost ceva electric între noi în momentul în care mi-a aprins țigara. În ochii lui citeam o încredere și un calm pe care n-am avut cum să le ignor. Nu s-a prezentat din prima și asta cred că mi-a stârnit curiozitatea. Am stat de vorbă printre pahare și dansuri pe terasa hotelului cred că vreo două ore.

R: Cum a reușit să vă cucerească?

A.N.: Cred cu tărie că seducția nu e numai un proces chimic în care feromonii își fac efectul. Cu toate astea parfumul lui, amestecat cu mirosul de tutun impregnat în haine și piele îi dădea o virilitate extra-pământeană.

R: Extraterestru cu siguranță nu era… Totuși, care a fost momentul în care ați cedat?

A.N.: Am mers la mine în apartament și am dat drumul la muzică. Stăteam pe o canapea cu câte un pahar de vin și admiram de la etajul 5 valurile mângâiate de lună. Am stat toată noaptea de vorbă și dimineața ne-a găsit îmbrățișați pe canapea. Adormiserăm așa cred, sau… nu știu… Cert e că în momentul în care am deschis ochii am știut că ceva se va întâmpla între noi.

R: Ce v-a determinat să credeți acest lucru?

A.N.: Felul în care simțurile parcă erau violate într-un mod lipsit de brutalitate de forța cu care el emana senzualitate. Mă ținea în brațe și venele mâinilor sale erau proeminente. Asta denota o energie stăpânită. Nu vreau să crezi că aș fi vreo ușuratică și zic “da” din prima seară, dar în secunda aceea eram toată un “da”. În 24 de ore am fost a lui.

R: Ulterior ce s-a întâmplat.

A.N.: Ne-am băut cafeaua pe balcon tot îmbrățișați și aveam ciudatul sentiment că ne știm de-o viață! Era de parcă toate fostele relații ar fi fost niște teste de maturitate pentru a ajunge la acest moment în care primeam recompensa.

R: În prezent cum stau lucrurile?

A.N.: Nu vreau să îți faci o impresie greșită despre întreaga situație dar, eram tineri, cred că a fost o dragoste de-aceea la prima vedere… nu știu. Cert e că ne-am căsătorit la 2 săptămâni de la momentul despre care îți povestesc și acum am un băiețel care-i seaman foarte bine. Ne-am despărțit după 8 ani pentru că el a trebuit să plece… mă înțelegi.

R: Trebuie să vă întreb oricât de mult am evitat până acum întrebarea… Ce ne puteți spune despre “prima noapte de dragoste”?

A.N.: Ha, ha! Da, a fost, ca să îți răspund în același ton și o noapte de “război”. (râde) Am fost amândoi pasionali, dorința era puternică iar contextual perfect. Acum, acea noapte de pasiune sălbatică e doar o amintire foarte dulce. Copilul nostrum este rodul acelei iubiri și crede-mă, n-as schimba nimic din tot ce s-a întâmplat de-atunci și până în prezent.

 

 

*AVERTISMENT: Acest material este unul ficțional.

Orice asemănare cu persoane și situații reale este întâmplătoare.

Autor: Bogdan Vosloban

(material creat și înscris în concursul SuperBlog 2012)

2 comentarii

Comentezi?

