Retorice – Bogdan Vosloban

De-a lungul vremii am strans cateva „retorice” create si urcate de mine pe profilul de facebook.

Se servesc independent si se savureaza ca atare.

 

– Daca imi permiti sa te privesc de sus, imi oferi o perspectiva de ansamblu?

– Daca si-o vinde singura nu mai e prostitutie sau trafic de carne vie? e Caritate?

– Daca poti sesiza ghilimelele din intonatia mea intinde mana si prezinta-te. Voi fi „incantat” sa te cunosc.

– Cand apar cele 4 tipe nasoale intr-o poza din club a 5-a e cea mai nasoala si de-aia face ea poza?

– Daca vrei sa te ascunzi undeva unde doar mama te mai cauta iti sugerez sa te muti in Bucuresti…

– Am o pofta… Cine are un cui ca vreau sa mi-o pun…

– De cate ori in timp ce dai click-dreapta si apoi refresh nu te-ai intrebat:”de ce nu au pus aia de la Windows refresh-ul prima optiune din meniu”?

– Mare grija cand folosesti „never” si „forever” in diverse contexte. Cercetatorii americani ajutati de cei britanici, in timp ce romanii erau pe la Starbucks dupa de-ale gurii (preferabil zemi negre), au descoperit ca „never” dureaza 3 ani iar „forever” doar 2. Am incercat o traducere aproximativa a urmatorului text: „i will love you forever and i will never leave you” si am ajuns la urmatoarea fraza: „i will love you for 2 years and leave you after 3″…

– Moment poetic: pute varza…

– Cu totii stim ca „Marea Neagra” e un titlu pleonastic. Daca e neagra, de obicei e mare…

-Stupid people shouldn’t get married and multiply. Education will fail because of genetics

-Asta-i faza domne’: dupa ce-ncepe viata, nu mai ai timp de viata.

– Daca tot pierzi vremea, pierde-o zambind”

– Creative minds are always awake

De Bogdan Vosloban

3 comentarii

Comentezi?

