Pentru fete și nu numai!

Am descoperit recent o chestie pe care o căutam de ceva vreme. Eu sunt un tip mai… econom cu timpul pierdut prin magazine la căutat de haine așa că descoperirea mea vine tocmai bine, mai ales acum că iarna deja tropăie la ușă încercând să-și scuture timid cojoacele. Este vorba despre un site. Mai degrabă un director de site-uri. Cu ce? Cu haine, bineînțeles! Îmi place foarte mult ideea pentru că mă scutește pe mine, umblătorul din magazin în magazin să mai colind aiurea în căutarea articolului potrivit. Dacă mă ține și buzunarul nici nu mai trebuie să îmi fac foarte mari probleme pentru că găsesc aproape orice. Să vorbim despre niște cifre, zic.

200 de mii de modele, 1500 de branduri, 35 de magazine.  Sună a ceva de unde ai putea alege? Zic că da. Ok. Mi-am zis să încerc să găsesc fie pentru mine fie pentru cineva drag ceva care ar putea fi oferit drept cadou. Cum fetele în general o iau razna când vine vorba de încălțări am zis să arunc niște ochi pe cizme. (Și-așa vine frigul, un astfel de cadou nu i-ar strica, nu?). Ai de ales… să te tot uiți!

Poți să îți sortezi produsele după preț, sau popularitate. Ceea ce iarăși e un bonus pt acest site. Iar prețurile par chiar ok. De la 35 de lei în sus pt o pereche de cizme de damă, zic că-i bine.

Bun. Hai să mai mă uit și la alte cele. Geci, jachete și paltoane. Că doar nu pot s-o las pe săraca fată doar încălțată, nu? O acoperim puțin. Iarăși prețurile îmi par ok. Pleacă de la 55 de lei pentru o gecuță așa mai, slim și ajung la chiar și la 5400 de lei. Așa că, bănuiesc că există oferte pentru toate gusturile, fițele sau buzunarele. Încă o mică mențiune. Există și articole pentru bărbați, iar site-ul se numește fashionmonster.ro

 (-acest articol este un advertorial-)

2 comentarii

  1. What i don’t realize is actually how you are now not actually much more smartly-liked than you may be right now. You’re so intelligent. You realize therefore considerably on the subject of this subject, made me for my part imagine it from so many varied angles. Its like men and women aren’t fascinated until it is something to do with Woman gaga! Your individual stuffs excellent. All the time take care of it up!

    Apreciază

Comentezi?

