Toyota își face promovare prin articolașe pe bloguri

Sincer mi se pare aiurea să promovezi o firmă constructoare/distribuitoare de mașini pe bloguri. Dar, dacă unii consideră că o duc atât de prost încât să vrea să își ofere expunere și prin aceste canale, cine sunt eu să judec o strategie de marketing sau alta? Toyota a lansat recent așa zisa provocare de a te compara cu o mașină. Cică temă pentru un concurs de blogging creativ. :)) Mă rog. Nu mi se pare nimic creativ în tema asta. În afară de principiul clasic lui “cum ar fi dacă ar fi”, alegerea acestei teme mi se pare o chestiune “la o primă mână” și de toată jena. E ca si cum aș întreba eu, să zicem producător de borcane, “cu care dintre borcanele noastre te identifici? Cel de 400 de grame, cel de 800 sau cel cu capac cu filet?” E aiurea! Rău! :)) Mă rog, cu suportul vostru moral trec și peste revărsarea asta de părere plină de subiectivitate și fac o mini comparație imbecilă.

Dacă aș fi o toyotuță aș fi, cel puțin dimineața când mă pregătesc de o nouă zi, un fel de 4X4 la puterea a infinitelea. Seara, întors din preumblările obositoare, n-aș mai semăna cu o mașină ci aș fi o epavă turtită de-un copac. Mulțumiți domnilor de la Toyota? Cam atât despre subiect. Doar ați vrut și concizie. :))

Seara, după o zi plină…

Hai că știu că sunteți curioși așa că o să dau cu copy/ paste tema. Sincer mă reprezintă puțin spre deloc iar atunci când nu “simt” un subiect, mi se pare inutil să scriu despre el. (Poate aș face-o doar plătit foarte bine :P).

Quote: “Dacă ai fi o mașina 4×4, ce ai alege sa fii? Spațioasa, dar suficient de compactă pentru a te deplasa cu ușurință atât în oraș, cât și la drum lung, precum SUV-ul RAV4, o mașină puternică precum Land Cruiser, capabilă să facă față cu brio oricărui tip de teren accidentat și oricăror condiții de drum, prin noroi, nisip sau zăpadă, ori o mașină fără limite cum este Hilux, pick-up-ul de neoprit încă din 1968, pentru uz profesionist, timp liber și aventură, în cele mai extreme condiții de pe glob, de la ținuturile arctice pană în Sahara?

Scrie pe blog un articol pe aceasta temă în care să-ți prezinți și să-ți argumentezi alegerea.”

Sincer n-aș alege nici una. Acum mă simt ca Dacia lu’ vecinu de la parter. aia cu scoci pe geamul din spate și oglinzile rupte. Aia care n-a mai fost mutată din parcare de poate zece ani.

Ca să răspund totuși provocării, o să-mi aleg una din variante. Așadar aș fi… hmm… grea alegere. Aș fi Land Cruiser. Da. Orice mi-ai pune-n drum aș “trece peste”, cum se spune. Până când odată venită seara aș pierde controlul și aș intra în șanț.

Doamneee… mare ți-e grădina și multe vehicule îi mai rup gardul!

Autor: Bogdan Voșloban

(“Articol” creat și înscris în concursul SuperBlog 2012)

PS: de-abia aștept să postez episodul 2 din „Zmeus și Epeu„! 😀 😀 😀

2 comentarii

Comentezi?

