Zmeus & Epeu – Episodul 2 – LIVETEXT – How it’s made

LANSAREA ANULUI! Nu o să GHICEȘTI și nici nu ți-ai IMAGINAT vreodată CINE sunt invitații de seamă la acest MEGA – EVENIMENT!

Balivernatorul.ro vă prezintă LIVE și în timp REAL cele mai HOT știri și tot ceea ce trebuie să știți de la cel mai mare EVENIMENT al anului. TRON Group lansează un nou vas de WC din materiale 100% ecologice, regenerabile care rezistă cel puțin 80 de ani fără reparații!

Z: (în redacție cu Epeu în telefon). Ai ajuns mă, acolo? Hai odată, că ăștia deja dau imagini și noi nici măcar un update n-am pus!

E: (de la “fața locului”). Da. Ai răbdare. De-abia am pus și eu microfonul. Stai că încă mai durează până apare toată lumea.

Pe siteul Balivernatorul.ro apare:

UPDATE: ora 13:03 – Deși evenimentul anului trebuia să înceapă la ora 12:30 la ora 13 încă nu sosiseră toți invitații.

Z: Zi-mi și mie pe cine mai vezi pe-acolo! (pentru sine: de ce s-o fi dus ăsta pe teren dacă habar n-are ce face?…)

E: Păi e Dinulescu, șoferul lu’ aia mică a lu’ Ăldesus, e Ciolănan, ăla de la Interne, sunt și câțiva gabori de la rutieră, și trebe să apară șefu’.

UPDATE: ora 13.10 – EXTRAORDINAR! Fata cea mică a președintelui are o relație cu șoferul ei! Ministrul de Interne, Ciolănan are probleme cu instalația sanitară. CIRCULAȚIA rutieră a fost BLOCATĂ pe o rază de 5 kilometri!!!

Z: Hai bă frăție, că moare publicu’! Mai bagă ceva! Chiar trebuie să trag de tine?

E: Stai, mă așa. A venit și directorul. Hai că începe. Au ăștia probleme tehnice cu instalația de sunet. Pun telefonul alălalt să înregistreze să avem și noi materialul, da?

UPDATE: ora 13:15 – Cel mai mare eveniment al anului se lasă așteptat cu ORELE! Directorul TRON Group S.A. a întârziat o oră la lansarea celui mai nou produs al companiei! Problemele tehnice au făcut ca acesta să fie nevoit să țipe la invitați pentru că nu se putea face auzit.

Z: Băi, îți jur că nu mai lucrez cu tine! Pe bune! Ce dracu’ faci acolo? Mai bagă, mă ceva!

E: Stai mă că eram la o țigară! Am pus telefonul să înregistreze. E și fii-su’ lu’ Șpagache aici. Doar ce și-a parcat mașina. Știi Audi-ul ăla verde metalizat, nu?

UPDATE: ora 13:20 – Virginel Șpagache, nu mai are BANI! CRIZA l-a afectat și nu și-a mai schimbat mașina de 2 luni! A venit la LANSAREA de wc-uri de la TRON Group în același AUDI Q7 verde metalizat cu care a mers și la premiile MTV! Au ajuns BOGAȚII săraci???

E: Vezi că s-a pus Bolumbeanu pe tron, cică să-l testeze! E și nevastă-sa cu el. Și-a vopsit părul. E șatenă acum. Știi că era blondă acum o săptămână, nu?

Z: Da, da. Mi-aduc aminte de la petrecerea lu’ Parizer.

UPDATE: ora 13.24  – BOLUMBEANU are probleme FINANCIARE! Nevasta lui, vrea să DIVORȚEZE după ce el nu i-a mai dat BANI să meargă la COAFOR! Donica Bolumbeanu a apărut la lansarea TRON cu o coafură ȘTEARSĂ și neîngrijită. Purta un deux-piece de numai 8000 de DOLARI! 

În acel moment intră în redacția de știri redactorul-șef al Balivernatorul.

RȘ: Bă voi sunteți tâmpiți?!?  Am înțeles că habar n-aveți ce-i aia o știre. Mă gândeam că totuși ați învățat ceva în ăștia 3 ani de când faceți practică neplătită la noi. Ce dracu’ face Epeu pe teren? Cine l-a trimis?

Z: Eu, șefu’! .Lansau ăia vece-ul ăla ecologic și-am zis că dă bine să o ardem și noi, așa… verde.

RȘ: Dă-mi-l la telefon! (Către Epeu) Ce transmiți mă tu? Așa v-am învățat eu? Ți-am zis! Nu mă interesează nimic din ce e de interes public! CLAAAAR?!?!? Tu-mi zici de aia și de ăla… Serios. Dacă vrei să mai rămâi la noi te dai pe brazdă sau te dau în judecată! Vorbesc foarte serios!

E: Da’, șefu”, avea nevoie Zmeus pentru LIVETEXT de informații! Ce puteam să-i zic? Că nu e nici o știre aici? Nu se poate! Mai ales că am și cheltuit benzina la mașina de serviciu! Trebuia să ii zic ceva!

RȘ: Bine, mă bine! Hai că vă iert de data asta! Da’ să nu se mai întâmple, da?

––––

Autor: Bogdan Voșloban

Acest episod a fost inspirat după un caz real.

Pe site-ul unei publicații românești apărea la un eveniment recent un LIVETEXT.

-Această poveste este un pamflet și ar trebui tratată ca atare-

2 comentarii

Comentezi?

