Zmeus & Epeu – Episodul 3 – Benăru’ făcut profesionist

Marchetingu’ Politic.eu – Brandu’ cel mai tare din parcare când vine vorba de votare!

Megadiscounturi pentru politicienii care duc lipsă de inspirație și-au nevoie să se (re)aleagă pe-un fotoliu de parlamentar. Ne trimiți un scurt bio și noi îți facem imaginea publică să treacă testul votului cu brio! 0712…

 

… cam așa suna anunțul din ziar la finalul căruia era numărul de telefon pe care tânărul politician Zmeus apela în această zi glorioasă. La capătul celălalt era superboss-ul, megagigasuperextrahiper-tarele director de Marketing al Marchetingu’ Politic.eu, “Dl. Epeu”….

Z: Alo? “Marchetingu’ Politic.eu? – Brandu’ cel mai tare din parcare când vine vorba de votare”?

“E”: Deah! Cine-i acolo?

Z: Bună ziua! Zmeus este numele meu. Sunt candidat pentru un loc de Deputat în Parlamentul Vomâniei.

“E”: Ia ziceți domnu’ Zemus, care-i șpilu’, domne’?

Z: Zmeus. Vreau să-mi faceți și mie un banner de-acela de se pune între stâlpi.

“E”: Așa. Și mai ce?

Z: Și vă plătesc!

“E”: Păi așa domnu Ezmus! Așa veniți de-acasă! Despre ce sumă vorbim?

Z: Nu știu, să-mi ziceți dumneavoastră cât face…

“E”: Păi pt matale că-mi ești simpatic îți iau 2000 de ieuroi.

Z: Colegu’ Popescu m-a recomandat la dvs. Mi-a zis că lui i-ați făcut cu doar 1000 de ronișori.

“E”: Domne’ fii antenă aici că nu-ți repet. Popescu are două fete. Clar? Bun. Da’ lasă matale trebile care nu te privesc. Ia zi, câte vrei?

Z: 5. Dar să fie de-alea pe pânză ca-lumea cu găuri să nu mi le zboare vântu’!

“E”: Bine, domne. Ia zi, ce vrei să scrie pe ele?

Z: Ce să scrie? “Votat Zmeus Deputat”.

“E”: Nu merge, bre. E prea scurt. N-am cum să te taxez pentru doo vorbe cu doo mii. Mai bagă niște text!

Z: Păi… în anunț zicea că-mi faceți dvs. textul.

“E”: Ai un CV? Intră pe site și completează datele și ia și contu’ unde trimiți suma. Hai că am treabă. Dacă n-ai acuma CV trimite după ce-l faci pe mail. E tot pe site.

Z: Am înțeles. O zi bună, mulțumesc. La revedere.

Peste câteva zile

Sună telefonul de la Marchetingu’ Politic.eu. Răspunde Epeu. Apelul era de la… bineînțeles, Zmeus.

Z: Auzi, băi co(st)iță? Yo ți-am dat 10 bătrâne ca să-ți bați joc de mine? Ce dracu’ mi-ai scris, bă pă benăr?

E: Domnule, cred că ați format un număr greșit. Știți cu cine discutați?

Z: Băi praz vomitat, dacă vin la tine te ia mama dracu’! Nu ești tu megagigasuperextrahiper-tarele director de marketing de la Marchetingu’ Politic.eu?

E: Ba da, chiar eu! Și ce-i cu asta?

Z: Ți-am trimis CV-ul, ți-am trimis și juma’ din sumă și tu încă îți bați joc de mine, mă? Te faci că nu mă cunoști?

E: Domnule, nu știu cu cine credeți dumneavoastră că vorbiți dar noi doi n-am mai avut niciodată plăcerea de a purta o conversație.

Deslușirea situației…

Epeu lipsise preț de câteva minute în ziua când Zmeus sunase la birou prima dată,  iar omul care făcea curățenia s-a dat drept șeful său pentru că fusese prins în timp ce-i proba acestuia costumul proaspăt venit de la curățătorie. Datorită aceastei mici neînțelegeri bannerul tânărului politician Zmeus ajunsese de mult la print sub forma: „Zm(ui)eus ai votat, țeapă ți-ai luat!”

Autor: Bogdan Voșloban

– această mică satiră ține loc de pamflet. Tratați-o cu umor-

 -Episodul a avut ca „muz” un articol de pe rtv.net

Comentezi?

