Camera video HD? Moș Crăciun esti pe fază, da?

Recent am început un proiect care ar putea să iasă tare interesant dacă aș reuși să îl adaptez puțin pe … ideile mele. E vorba de o emisiune. Una cu tineri și cu subiecte care sunt propuse de ei – pentru că îi interesează să își arate realitatea așa cum o văd ei. Una cu păreri date în stilul pe care îl vor ei și cu … ei bine, aici nu. Cu tehnici de filmare cum vor ei, nu. De ce? Păi, parafrazând un proverb: “ideea ca ideea, dar tehnica ne omoară”, mă cam deranjează faptul că nu pot să filmez în spații mai puțin convenționale. Până acum am reușit să filmăm într-un studio. Dar, mi-ar plăcea să am cel puțin o de-asta… o Sony (cameră video), sau ceva asemănător (dar să fie HD) cu care să pot să trag niște cadre de calitate și bineînțeles, să o folosesc în niște spații mai …

Uite, ca să se înțeleagă de toată lumea la ce mă refer, dau niște exemple. Mi-ar plăcea la un moment dat să filmez pe acoperișul unui bloc. Sau poate prin vreo catacombă părăsită. Sau într-un bar. Într-un parc sau poate pe linia ferată. (nu, nu când vine trenul. Ana Karenina e în altă poveste). Ei bine, deocamdată nu se poate. Camera și implicit cameramanul meu sunt “legați” de studio. Nu pot să plece de-acolo. Oricât decor aș aduce și orice găselniță aș avea în cap, nu se compară cu ceea ce aș putea face dacă aș ieși “la fața locului” cum se spune.

Așa că Moș Crăciun, te rog, fii pe fază! Nu o să te pun acum să te întrebi care sunt lucrurile esențiale de știut atunci când cumperi o cameră video. Nu. Dacă se apropie de vreo 5 mii și pot să filmez cu ea și noaptea cred că o să cam acopere nevoile mele de producție. Ai notat? Bun. Așadar, aștept cu nerăbdare să văd ce-ai în desagă pentru mine anul ăsta. Dacă mi-aduci camera, promit că fac emisiuni interesante. Ce zici? Negociem? 😀

3 comentarii

  1. Chiar şi citind, ori de câte ori timpul ne permite, blogurile ce ne sunt dragi şi apropiate sufletelor noastre, nu poţi niciodată să ştii ce anume şi-a aşternut pe foaia cu dorinţe pentru 2013 cel/cea care se află “în spatele” cuvintelor frumoase şi a gândurilor bune împărtăşite. De aceea pare o misiune practic imposibilă să „personalizezi” un mesaj de sărbători, să cauţi să exprimi în cuvinte potrivite wish-list-ului fiecăruia ceea ce anume doreşti să transmiţi pentru noul an. Iar de mesaje „tip” ce tind a „păcătui” prin a transmite urări seci, comune, lipsite parcă de suflet şi căldură, n-am vrea să „abuzăm” pentru că am dori să simţiţi căldura şi gândurile bune pe care încercăm să le transmitem.
    Aşa că o să spunem simplu : sărbători cu bine şi un an mai bun ! Şi multă, multă sănătate !

    Apreciază

Comentezi?

