Mamaia a venit la Constanța – interviuri cu echipa filmului

Media Pro Pictures a lansat și la Constanța pe 21 aprilie filmul „Mamaia„. Nu o să dau detalii despre film pentru că n-aș vrea să stric chiar de tot surpriza pentru cei care nu l-au văzut încă. Totuși, o să zic pe scurt cam despre ce-i vorba: O bătrână îi povestește unui copil despre un episod când un om de afaceri a încercat să intre în posesia locuinței ei folosind tot soiul de tertipuri. Nu a reușit pentru că Matilda, a.k.a. Mamaia s-a opus. Cum a făcut asta? Vedeți filmul și vorbim după aceea. 🙂

MamaiaAm reușit după vizionare (mulțumesc MediaPro Distribution pentru invitație) să stau de vorbă cu câțiva membri (actori și regizorul) din echipa care a venit la Constanța la lansarea din Cinema City de la Maritimo. Bineînțeles că am pus și întrebări mai „ciudățele”, dar treaba aia cu „cheia succesului” mi se pare cam fumată așa că am vrut să încerc să arat puțin din ce pot să spună dincolo de sticlă sau „marele ecran” cei implicați în acest film.

Am reușit să pun câteva întrebări, în ordine cronologică luați, următorilor: actorii Paul DiaconescuMădălina Anea, regizorul Jesus Del Cerro și bineînțeles, Stela Popescu. Din nefericire n-am mai apucat să stau de vorbă și cu Valentin Teodosiu.
În continuare, câteva fragmente din discuțiile purtate cu echipa venită la lansare.

Cu Paul Diaconescu am vorbit despre cascadoriile din film (și nu numai) 🙂

Pentru că vroiam să prind o reacție și de la domnișoara sărutată-n film am mers să vorbesc și cu ea. Așadar iată un mic dialog cu Mădălina Anea:

Am încercat să aflu și câteva lucruri de la regizorul filmului, Jesus Del Cerro. Sper să reușiți să întelegeți combinația de limbă română, spaniolă și engleză. 😀

În dialogul cu Stela Popescu am fost 3. Alături de mine i-a pus întrebări și Oana Stupariu de la ziarul Telegraf din Constanța. Nu o să-mi dau cu părerea despre film decât atât: e ok. E lejer. Merită bănuții. Dar, destul text. Mai multe vorbe! Așadar, Stela Popescu în dialog cu Bogdan Voșloban. Cât de tare e? 😀

Autor: Bogdan Voșloban

Comentezi?

