Poveste de pe blog pe blog: Iubesc Constanța!

Povestea începe aici. După care ajunge la ea. De acolo ajunge aici,  preiau “legătura” și eu: POVESTE DE PE BLOG PE BLOG: IUBESC CONSTANŢA!

Cum ar fi dacă lăsând orgoliile și prejudecățile deoparte am trage la aceeași căruță? Cum ar fi dacă întâlnindu-ne pe stradă ne-am mai și zâmbi. Cum ar fi ca atunci când cineva are nevoie de ajutor să fim acolo să-i întindem mâna? Ar fi frumos, ar fi uman.
Cu toate că suntem într-un loc binecuvântat pare că nu reușim să ne bucurăm de el. Pe malul mării m-am plimbat de zeci de ori cu gândurile înfipte în seninul albastru și-n verzuiul înspumat. Pe faleză am împărțit săruturi cu marea și pescărușii. Prin parcuri mi-am agățat visele de crengile copacilor ca să le mai țină și ei câteva clipe greutatea. Am dansat în mijlocul străzii în noaptea de revelion. Am petrecut momente memorabile cu oameni dragi. Am trecut prin fel de fel de situații în orașul ăsta pe care-l consider cel mai “acasă” dintre toate locurile pe unde pașii m-au dus. Și tu? Tu cum îți aduci aminte de tine aici? Poate că pentru tine… (continuarea aici)

(foto: http://goo.gl/ZDGDX)

4 comentarii

Comentezi?

