Tu…Eu…Noi ?!

tu, eu, noi

Oare există noi ?! Te iubesc ?!
Mă motivezi. Mă provoci. Mă asculţi. Mă cerţi. Mă
alinţi. Şi totul cu numai o singură privire.
Îmi provoci zeci de stări de spirit pe minut.
Deci, te iubesc ?! Mă iubeşti ?!
Îmi alungi teama de necunoscut, mă faci să vreau să
văd ce e dincolo de acele uşi închise pe care parcă
niciodată nu îndrăznesc nici măcar să le ating.
Cu tine mă simt fericită, împlinită, vie. Pot fi
EU, fără măşti, secrete, minciuni…
Sunt fascinată de vocea ta caldă, impunătoare
rareori, tandră; de latura ta perversă, plină de eros.
Pasiunea ne defineşte pe amândoi, ne acaparează, ne… (continuă să citeşti pe Retoerotica).

5 comentarii

    • @Carolina, mi se pare interesant că ai încadrat textul la „poezii” 😀 (Da, știu că era trecut în categoria „euliric” :P) @Subconstientul Genial, te rog mai puțin caps-lock la următoarele comentarii, ok? 😉

      Apreciază

Comentezi?

