Uniți salvăm… vrem cultură… protestul de la Constanța din 15 septembrie

Am fost la protestul de la prefectura constănțeană pe 15 septembrie. Am ajuns înainte să înceapă și am plecat înainte să se termine. Am făcut poze.

Ned32News - Protest Rosia Montana 15.09.13

Nu vreau să zic că sunt dezamăgit. Nu vreau să zic că s-a întâmplat într-o zi de duminică, lucru care mi se pare cam … ciudat. Au ieșit niște oameni să facă gălăgie. Am fost să văd câți se strâng. Am fost să văd ce strigă. Am văzut.
Parafrazând un proverb latinesc, am venit, am văzut, am pozat. Și am și plecat pentru că nu am bliț. Poate că aceia care sunt mai vechi cititori de Ned32News se întreabă de ce povestesc, sau mai degrabă de ce NU povestesc ce s-a întâmplat la protest.
De ce e atât de sec acest articol, nu?

Poate pentru că îmi pare rău că solidarizarea se face doar la sfintele sarmale când câte-o moaștă e plimbată. Poate că regret că strângerea oamenilor în jurul unei idei se face atât de greu. Poate că mi se pare puțin … prea în parc și prea puțin „pe străzi”…

Ned32News - Protest Rosia Montana 15.09.13

Nu mă lasă inima să refuz a face un scurt rezumat al lucrurilor întâmplate cât am stat eu la manifestare așa că, iată ce am văzut:

– vreo 200 de oameni și 2 jandarmi la uși plus alți câțiva (probabil până în 10) pe margine.

– momente artistice folk.

– un parlamentar independent susținător al cauzei care a promis un proiect de lege.

– copii trimiși în față să cânte un refren protestatar.

– pancarte cu mesaje atât împotriva exploatării miniere cât și a guvernului și gazelor de șist.

– vreo câteva steaguri și cam tot atâtea tricouri personalizate cu logo-ul roșu-verde, deja celebru.

Atât. Pozele le găsiți  aici.

Autor: Bogdan Voșloban

Vosloban_Bogdan's  album on Photobucket
2 comentarii

  1. Ma, fain ai scris, si faine poze (de pe aceasta pagina) ai surprins. Presupun ca nu ai DSLR ci un biet aparat foto de buzunar de nu ai blitz (pentru noapte). Si apropo, baga mare la fotografii noaptea cu ISO mare pentru ca ies ceva ceva, depinde 😉

    Apreciază

Comentezi?

